Aura sminka i jos po nesto

Slabo sam koritila kreJone,olovke za usta,prosto sam se odvikla od njih.... Ali kad sam kasnije primetila da nemam nijedan crni kreon,morala sam da se snabdem bar jednim, da se nadje...
Pa kako sam vac razocarana od ranije u MaxFactorov kreon, a i onaj iz Avona koji sam obozavala je jednostavno mnogo losiji nego sto je bio... pocela sam da trazim,i videla Aurine kreone koji stvarno nisu skupi a izgledaju lepo,tj  u lepim su bojama,mekani su,ali ne previse, i pristupacna im je cena tj negde oko 300 dinara...
A jos na njima pise i long lasting... Pa sta ces vise?!

Tako sam se odlucila za klasicni,crni br.73, i lip liner br. 49 koji je najpriblizniji mojoj boji usana.
I stvarno su prijatni za nanosenje,meki,i boje su jasne i lepe! Bojom olovke za usta bila sam odusevljena!
Da,sad dolazi ONAJ deo... Sve bi bilo supe da nisu tako lako razmazivi, i da se tako brzo ne skidaju... Ja nisam jos ni dosla gde sam krenula,vec imam sta da popravljam,brisem,i vracam na mesto... To im je velika mana... Ali dobro,i drugi mnogo skuplji su imali taj problem,tako da nije neko veliko iznenadjenje...
Pre nekog vremena dobila sam neku njihovu sivu senku, i setila sam se kako se ronila, i padala posvuda...
Cesto uhvatim sebe da gledam raf i svide mi se boje, i onda se setim da je sa tom kucom ipak bilo vise razocarenja nego odusevljenja,pa odustanem...

Golden rose ima sasvim solidne senke! To sam otkrila jer sam kupila njihovu senku u boji Silky Touch Pearl 106, koja izgleda odprilike ovako...


Ne vidi se da ima malo simera,ali vrlo blago,nista preterano,a ja sam je kupila kao neku senku koju bih koristila pre drugim,kao bazu za sledece boje... I nije losa,sasvim solidna, blaga boja (ova je konkretno svetlo zlatnjikava,nije bas kao sto je na slici ispalo), ne kruni se,nije ni suva pa da ne moze da se nanese...Bas tako,sasvim solidna. Naravno za taj novac (oko 300 din ja mislim) ...
Ne poredim je (ovom prilikom) sa Dior senkama :) Ova je ok,zadovoljavajuca za tu cenu...

Za sada toliko, do citanja... Puno pozdrava!

Коментари

Популарни постови