Purple rain


Pocela je kisa! Kao najava prestojeceg godisnjeg doba, koje je i moje omiljeno! U to ime... Sastavila sam look koji se sastoji pretezno iz bronzane, ljubicaste boje. Ukoliko vam se nesto ovako svidja ostanite do kraja posta.
Koristila sam Dior paletu senki i Bourjois zlatno/bronzanu senku koju nisam slikala,ali je koriscena u ovom postu pa je tamo pogledajte ako zelite.
Koriscene boje iz ove palete su bela, i dve nijanse ljubicaste iz donjeg dela.
1.Na ceo kapak se nanosi tamno ljubicasta, vise u spoljnjem uglu, manje ka unutrasnjem. 2.Malo svetlija boja pomesana sa ovom prvom se nanosi na donji kapak. 3.Sada od unutrasnjeg ugla pa negde do sredine kapka zlatno/bronzana boja i dobro se izblenduje kako se susrece sa tamno ljubicastom. Tracak crne senke se nanosi na sam kraj oka cisto, tj na spoljni ugao. 4. Nanesite maskaru i dodajte malo crnog kreona na donji kapak 5. Dobro izblendajte tu mrvicu crne senke sa ljubicatom na samom kraju spoljnjeg ugla.
Za usne sam koristila Golden Rose karmin br.98
Nadam se da Vam se svidja! Uzivajte u kisi! Pozdrav!

Коментари

  1. Predstojeće vreme je i moje omiljeno :)
    A obožavam ljubičastu, na odeći, kosi, očima, usnama...nebitno :)

    ОдговориИзбриши
  2. predivan make up.tako ti divno stoji..meni te ljubićaste nijanse nikako ne pašu i baš mi je žao zbog toga :(

    svrati ako imaš vremena :) http://liliemarlen.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Super ti stoje te nijanse i sviđa mi se ruž :)

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови