Zimska obuca, odeca, i modni dodaci

Cizma glavu cuva! Pogotovu kada je napolju led, mkar sneg, adekvatna obuca je pola brige manje.
Medjutim sta izabrati u moru ponuda, a opet malom izboru pravih stvari...




Moj izbor bi bile neke od ovih. Tople, udobne, stabilne, i nepromocive.

Ali glavu cuva i kapa :) Izbor kapa je veliki, ima ih u svim radnjama, ali izbegavajte sinteticke, jer ce vam se teme i kosa znojiti, peckati, radije birajte vunu i prirodne materijale. Preporucila bih Vam i kupovinu preko bloga http://prodajakapa.blogspot.com/ i njihove fb stranice sa kojeg sam narucila par kapa i jako sam zadovoljna, pa sam ga i postavila u side bar. Jako su prijatne, rucno radjene, od prirodne vune, i unikatne su. Ko god me je video sa tim kapicama pohvalio ih je, a cene su izuzetno pristupacne. Ja sam narucila kapu vrlo slicnu onoj na drugoj slici.








Za znimske jakne ne smatram one kratke, jer iako su mozda atraktivnije, nisu prakticne i toliko tople kao one duze. Nazalost sve slike koje bih postavila su iste, ne mogu da nadjem neku koja bi bila pravi primerak onoga sto ja samtram dobrom zimskom jaknom. Ako ste primetili sve jakne (80%) imaju kaiseve na struku sto meni vec pomalo smeta jer mislim da izgleda nezgrapno na perjanoj ili punjenoj jakni, a kapuljace su male,ili ih cak i nema, vec umesto njih postoji puniji okovratnik, ili krzno sto opet nije prakticno. Takva je situacija i u radnjama i zato jos uvek nisam nasla jaknu za ovu zimu.

Toliko za danas, do skorog citanja, puno pozdrava!

Uhvatite ovaj dan za rukav i iskoristite ovo lepo vreme da ga privedete sa voljenima!

Коментари

Популарни постови