New in- Victoria's Secret Pure Seduction

Konacno sam dobila Victoria's Secret Pure Seduction fragnance mist, i jedva cekam da Vam kazem par stvari o ovom divnom proizvodu!


Ovaj miris je odlican za leto, zavodljiv je,cvetan,i poletan i sadrzi crvenu sljivu i freziju (Africki cvet). U sebi sadrzi i kamilicu i aloja veru, tako da ima negujuca svojstva isto koliko i osvezava.



Sam miris je jako neobican, i tesko je razaznati sve  note koje ima, ali je bas zato jako interesantan, zenstven, i neobican! Napominjem da je miris izuzetno jak, i postojan, i sigurno ce vas pitati "Koji je to parfem?" jer je prosto nezaobilazan!

Ima duboko roze-ljubicastu boju i samo pakovanje je jako lepo i zenstveno, i sadrzi 250 ml osmeha u bocici.


Preporucujem ga svima koji vole VS stvarcice, i onima koji jos uvek nisu imali prilike da probaju a vole cvetne i smele mirise!

Pred nama su vreli letnji dani, zelim Vam da budu isponjeni osmesima i ljubavlju.

Puno pozdrava !

Коментари

  1. Ja sam probala samo njihov sjaj za usne, ali kako ne volim sjajeve, prosledila sam ga :) A ovu stvarčicu svi hvale baš :D

    ОдговориИзбриши
  2. http://happinessessential.blogspot.com/2013/07/najlepsi-miris-na-svetupure-seduction.html

    ОдговориИзбриши
  3. Одговори
    1. Draga Gordana, ima nekoliko devojaka koje preko svojih facebook stranica primaju porudzbine, ja sam narucila preko stranice Komsinica Secret.
      Puno te pozdravljam!

      Избриши
  4. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  5. https://www.facebook.com/komsinicaviki

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови