Nega koze ispod maski


Dragi moji,iako vise ne pisem redovno, kada postoji nesto sto mislim da treba da podelim, nesto sto je meni znacilo da znam ili pomoglo u bilo kom smislu, ja cu to podeliti sa vama/

Dakle, maske su postale obavezan deo svakog izlaska, ako je ne nosimo na licu sigurno je imamo u torbi, u kolima, i tako dalje Od kako je ovo postao slucaj, primetila sam da koza ume da mi odreaguje na masku time sto pocne da pecka, crveni, svrbi, postaje gruba.                                                                                    Prvo sto smatram da se podrazumeva jeste da koristite ciste maske, ako su visekratne onda neka budu oprane,ispeglane, sterilisane, ili one jednokratne. Po mom iskustvu i jedne i druge mogu izazvati iritacije tako da tu nemam savet osim da isprobate pa vidite sta vam vise odgovara tj sta vam manje smeta.

Pored toga primetila sam da mi je apsolutno suvisno da ispod maske korisim sminku,prvo zato sto je ne vidim, a i pod maskom i tim vazduhom ispod nje smatram da samo moze da izazove upalne procese, bubuljice, i iritaciju. Druga stvar koju sam primetila jeste da mi koza bude vise iziritirana kada nanesem neki serum ili kremu nego kada je ne nosim. To je mozda lose sto se tice hidratacije koze, ali ipak i dalje ja ne stavljam nista na lice dok nosim masku. Kada je skinem, tada se pobrinem da bude nahranjena i hidrirana.

Savetujem da kozu redovno cistite,pre i posle nosenja maske, to je izuzetno vazno, mozda u ovim trenucima i najvaznije. Jednom sam dobila savet da ispod maske koristim kremu kao sto je Sudocrem ili slicne, koje sadrze cink, ili sluze protiv ojeda, nisam probala, ali ako nekome bude pomoglo bice mi drago. 

Krema koja mi najbrze smiri iziritiranu koze jeste nas Pantenol krem. Kada ne nosim masku trudim se da pusim kozu da sto vise "dise" tako da stavim neku od dnevnih krema koje koristim kao sto je trenutno Nuxe Prodigieuse serum i krema, ili samo krema, i to je to! Ako korsitite kreme sa retinolom ili retinodidima koristite je samo nocu.  

Ako je koza vec iziritirana ne koritite pilinge, kiseline, retinol, aftershave, i anti-aging proizvode.

Ako su vasa iskustva drugacija ili imate nesto sto biste podelili sa drugima, pisite u komentarima. 

Zelim vam svako dobro, i do nekog sledeceg citanja puno pozdrava!

Коментари

Популарни постови