Rimmel 25 hour lasting foundation i GSP

Dok cekam prevoz 10 minuta, a on naidje pun-krcat-nakrivljen, propustim ga i resim da odem u obliznji Lili jer znam da sigurno nece naici sledecih 20 minuta... I onda pomislim kako vredi imati kartice za prevoz i povlasticu i sta sve ne jer nam je GSP na zavidnom nivou. Mozes da se oslonis na to da nece naici skoro, pa mozes da osmislis sta ces da radis i iskazes svu svoju kreativnost u pronalazenju zabave...

Ali ako nista drugo, znas jos nesto... Da kad dodje sledeci autobus sigurno nece biti mnogo bolja situacija nego sa prethodnim... I to zaista vredi 60 dinara! Jer uvek znas da mozes da racunas da nece stici na vreme, neces moci da sednes, verovatno neces moci ljudski ni da stanes, da neces moci da dises, ali ces moci da se nadises vazuha cekajuci autobus... Ja bih poskupela kartu na 100 dinara- zasto 60, sta da radis sa 60 dinara, ne mozes nista, kad za sve ove mesece kontrole, kazni, kupovine kartica GSP-a nisu uspeli nista, ali bas nista da poboljsaju, dajte da uradimo nesto- Karta 100 dinara pa mozda budu bolji uslovi... Ako ne idemo dalje...

E tako, sad da se vratim na sminku, dakle u toj pauzi izmedju autobusa usla sam u Lilly da pogledam cisto sta ima i da vidim ima li nesto novo sto nisam videla...

Najvise sam krenula zbog pudera, i probala sam razne ali nisu mi se  ucinili dobri, neki su previse vlazni,neki suvi,boje su mi problematicne, i taman kad sam htela da izadjem ugledah novi Rimmel 25 hour lasting foundation...

Sta se nudi - Ovaj puder dostupan je u 6 nijansi, i moram reci da su tih 6 ipak sve za svetliju kozu, jer ja sam malo tamnijeg tena i uzela sam najtamniju nijansu, a ni ona nije puno tamna... Svetlija je nego moja boja,ali ja sam i trzila svetliji zbog neceg drugog...

Dalje, tvrdi se da je otporan na vrucinu i vlagu, i traje do 25 sati, ne preslikava se, obogacen kompleksom minerala i Aqua prajmerom. Stvara osecaj hidrirane i koze pune energije.

Testirala sam ga i zaista je postojan, mogu cak da kazem da se uopste nije promenio od jutra do mraka. Jako je vlazan, pigmentsan, i vrlo gust,a malo je dovoljno da se pokrije lice, a ima jako dobru pokrivnu moc- a to znaci da ce ovaj puder duuugo trajati. Cena je oko 600 dinara, tacnije i nesto manja...

Posebno je pogodan za suvu kozu jer je hidratantan, i nece se skidati, a za T zonu bice potrebno malo kamenog ili pudera u prahu cisto da malo matira taj deo... To kazem jer kada ga nanesete ne stvara se mat finis, vec koza ima malo sija. Mada cak i bez kamenog nije nikakav problem, ne presijava se mnogo, jednostavno podrucje gde je masna koza moze da bude malo sjajnije kako vreme prolazi,ali nista dramaticno...

Ima prijatan miris, blag, meni malo vuce na vockast,ali u svakom slucaju nezan i lep.

Kod nas se prodaje u tubi, a pre nekoliko meseci sam gledala nesto po netu, i videla da je u inostranstvu dostupan u staklenoj bocici sa pumpicom, ali meni to nema neki poseban znacaj ali eto nekima ima pa da spomenem i to.

Sveukupan utisak...

Ovaj puder je dostupan svuda, ima pristupacnu cenu, odlican je za sve tipove koze. Koza dobija zdrav sjaj, hidrirana je, i takva ostaje satima. Odlicna pokrivnost. Ovo je zaista pravo iznenadjenje, nisam ocekivala da cu naci toliko dobrih stvari u njemu, a tako je ispalo. Preporucujem svima da probaju...

Veliki, 25-ocasovni pozdrav!

 P.S. A GSP je tezak s*it :) 

Коментари

  1. Hvala za recenziju, bas me je zanimalo kakav je, i iako sam nakupovala dosta pudera u poslednje vreme mislim da cu morati da isprobam i ovaj, kad si ga toliko nahvalila ;)

    ОдговориИзбриши
  2. Stvarno je odlican, nemam zamerki, pogotovu ako imas svetliji ten ... I obavezno mi javi utiske :)

    ОдговориИзбриши
  3. I ja sam ga smeknula, ali mene nikad ne privuku ti što kao dugo traju,jer su verovatno gusti i teški, ali ću svakako pogledati testere, pa mi se možda i dopadne!
    Svidja mi se recenzija, lepo si sve objasnila :D

    I da, čekaj malo da prodju izbori, pa će karte da poskupe na 100 din. nemo da brineš :D

    ОдговориИзбриши
  4. Hvala ti puno, a to za karte ne sumnjam uopste, hehehe... :)

    ОдговориИзбриши
  5. Heheheh svidja mi se tvoj stil pisanja, narocito onaj pocetak gde si me bas nasmejala :)

    Moracu da probam ovaj puder. Bas sam ga danas gledala, ali sam pomislila da nevalja.. Mozda jer mi se ne svidja ambalaza. mada taj faktor i nije preterano bitan.

    ОдговориИзбриши
  6. Drago mi je da sam te nasmejela, ma i jeste za smejanje sta da se kaze... Sto se pudera tice i ja sam bila sumnjicava,ali nije bilo potrebe, lepo se pokazao, za svaki dan, super je... Veliki pozdrav!

    ОдговориИзбриши
  7. kupila na osnovu tvog review-a i odusevila se :))))))

    ОдговориИзбриши
  8. Weeee! Bas se radujem!!! Drago mi je da si zadovoljna!!! :)

    ОдговориИзбриши
  9. Анониман2. мај 2012. 15:25

    I ja ga imam, u nijansi 200, postao je moj evridej puder...:) samo ispod SPF kremica i celo leto se ne sekiram za puder :)

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови