Zastita kose od toplote/ Heat protection for hair

Mi koji se cesto feniramo imamo potrebu za zastitom od toplote fena, a za to postoji dosta preparata u raznim cenovnim rangovima, raznih proizvodjaca, i tako dalje. U poslednje vreme sam probala dva preparata za ovu namenu- Dove heat defense therapy i drugi kupljen u DM drogeriji Balea Hair mleko za kosu sa kajsijom i mlekom. / People who often use blowdrier or a straightener need to use some kind of heat protection, and there is quite a lot different products for this purpose. Lately I've been using 2 of them- Dove heat defense therapy and Balea hair milk with milk and apricot.



Dove heat defense therapy kaze da reaguje na toplotu i cuva strukturu kose od ostecenja izazvanih koriscenjem fena, presa, uopste toplotom. Pakovanje ima 150 ml, zgodno je za nanosenje na kosu jer je u obliku spreja, i nema neki specifican miris. Svakako nije masno, ne ostavlja tragove na kosi, ne cini je teskom, u stvari ni po cemu necete primetiti razliku da ste ga naneli, zato moze da se koristi za svaku vrstu kose. Jedino sto mi se kod njega ne svidja jeste to sto kad se nanese kosa postane malo teska za rascesljavanje, zamrsi se, onda treba malo vise vremena da se osusi posto cim pustim pramen sa cetke ponovo treba da se razmrsi.
/It says it reacts to the heat and protects the structure of the hair. It comes in packaging of 150 ml, it easy and simple to use cause it a spray, and it doesn't have any smell. This spray is not greasy, it doesn't make your hair look like that, it doesn't make your hair feel heavy, you won't notice anything different when you put it on your hair, so it's suitable for any type of hair. Only thing I don't like about it it's that when you spray it on hair becomes a bit harder to brush, and when you blow-dry it, again, it's harder to brush, to me it feels like it makes it drier or something...




DM Balea hair milk with apricot and milk- U pakovanju od 200 ml, i sa pumpicom. Ovo mleko je blagog i prijatnog mirisa, kaze da stiti od toplote tokom feniranja, i uticaja okoline, suvu kosu cini meksom i laksom za rascesljavanje. Sa ekstraktom kajsije i lipidima mleka hidrira kosu i kozu glave. Koristi se tako sto se posle pranja masira u kosu i kozu glave. Na dodir stvarno je hidratantno, lako se apsorbuje, i ostavlja kosu svezom. Dakle ne masti i ne otezava je. Tokom feniranja zaista se lakse rascesljava i mekana je, ne lepi se i ne elektrizira. Cini mi se da i drzi oblik frizure, ili kada samo osusim kosu i ostavim lokne, i stavim ovo mleko tokom susenja, ili cak i posle, napravi lep oblik loknama i neguje kosu. Ovo mleko mi se vise dopada od prethodnog proizvoda, jako je prijatno i na kosi i lako je raditi sa njim, ne stvara dodatne komplikacije, ostavlja kosu svezom,mekom i neznom. /

It comes in pack of 200ml, it has soft and pleasant smell, it says it protects from the heat and environment, it makes dry hair soft and easy to brush. With apricot extracts and milk lipids it hydrates hair and head skin. I can say it really is so hydrating it's so easy to absorb and makes hair fresh. It doesn't make hair greasy neither does makes it heavy. During the drying the hair is soft, easy to work with, it doesn't electrify . I do think it also makes the hair style last longer, cause when I do not straighten it, and I just put on this milk and dry it, it makes nice curls that lasts. I like this milk better than the previous product, it's easy to work with, doesn't make any adding complications, it makes hair soft, fresh, and gentle.

Puno pozdrava i zelim vam divan zimski dan! Uzivajte u snegu, svezim danima, i ukrasenim zimskim nocima!
I am wishing you a great day filled with winter magic!

Коментари

  1. Ovo Balea mi bas zvuci zanimljivo, moram da probam. Ja imam Revlonovo i Avonovo i oba su super... ;)

    ОдговориИзбриши
  2. Meni to od Balee masti jako kosu! Eno potrosila sam mrvicu, i stoji vec 2 godine u kupatilu! Mozda se i ubudjalo! :)
    a Dove nisam probala, ali jednom od njihovog sampona mi opala kosa i od tada ih zaobilazim u sirokom luku i kreme za telo ne volim, sem sapuna dove koji uvek moram da imam!

    ОдговориИзбриши
  3. nisam probala ni jedno od ovih, ali cu se verovatno odluciti za baleu nekada (kad mi dosadi uniq one, za sad mi on super funkcionise) :D

    ОдговориИзбриши
  4. Dove proizvodima za kosu nisam naklonjena - nista sto sam isprobala mi nije odgovaralo. Balea mi se cini interesantno, jos ako mi se svidi miris... Dugo sam koristila Loreal Hot liss za zastitu od toplote i odlican je a sada sam uzela Avonov sprej ali nekako nemam osecaj da nesto radi, kao neka mirisljava vodica:D

    Internet nagradne igre

    ОдговориИзбриши
  5. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  6. @ Anja Balea ima blag miris, mislim da ne moze da smeta jedva se oseca :)

    @ Makeup and more e taj hocu i ja da proba, citala sam tvoju i druge recenzije, i kad zavrsim sa drugim uljima i maskama za kosu probacu ga, mislim da ce ti se i Balea svideti

    @ Bamby od sampona ti opala kosa??! Ne mogu da verujem! Strasno. Nisam koristila za kosu nista od njih, ali moram da priznam da kreme i losione za telo, dezodoranse i sapune volim... A meni uopste ne umasti,stavljala je i drugarica ni njoj... Ali dobro,zato i ima toliko proizvoda :)

    @ Jecka Probaj Balea, mislim da ce ti se svideti, a i cena je pristupacna! :)

    ОдговориИзбриши
  7. ja sam kad sam kupila peglu kupila i Syoss spraj za zastitu od toplote... kako peglu nisam koristila, nisam ni syoss :D

    ОдговориИзбриши
  8. @ Anibani e to je najbolji nacin da zastitis kosu :)

    ОдговориИзбриши
  9. e bas sam kupila ovo DM Balea hair milk, i super je!:)

    ОдговориИзбриши
  10. Drago mi je da se slazemo, stvarno je prijatno... :)

    ОдговориИзбриши
  11. E planirala sam da kupim ovo Balea sredstvo :-) ja koristim Syoss, traje mi solidno dugo, do sad sam samo njega probala, ali bih probala Baleu. ne bih volela da mi se dodatno mrsi kosa, duga mi je bas, pa me ne privlaci Dove...

    ОдговориИзбриши
  12. Da, probaj , ja Syoss nisam probala, a i ja imam dugu kosu i zato sam i rekla to za Dove...

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови