Macadamia update

Dragi citaoci!

Primetila sam da su moji postovi o Macadamia proizvodima medju najcitanijima, da ste se u poprilicnoj meri upoznali sa njima, i resila sam da ovom prilikom napisem jos ponesto o ovim proizvodima, kupljenim u Alexandar cosmetics.

Iz prethodnih postova mogli ste da vidite da sam kupila Macadamia Healing Oil, Macadamia Rejuvenating sampon od 1l, macadamia Deep Repair masku za kosu, hidrogen i Macadamia farbe, i Macadamia cesalj sa uljem, dakle skoro sve :)

Pakovanja su bila velika, mada sam neke potrosila (kao ulje), neke jos uvek imam, a neke sam ponovo kupila (maska) .




Macadamia farbu i hidrogen (klik) sam koristila nekoliko puta, i jako sam zadovoljna njom. U toku farbanja uvek bih u smesu stavila i nekoliko kapi ulja, a posle farbanja bih stavila Macadamia Oil Deep Repair masku tako da mi je kosa posle farbanja uvek bila meka, svilenkasta, i laka za rascesljavanje, sa izuzetnim sjajem. Nasla sam i sliku :)

Boja je br 1 black iz Naturals kolekcije, i u sebi vec sadrzi ulje, mozete je videti ovde.

Ono sto mi se posebno svidja kod ovih farbi je to sto nemaju jak miris, i to sto je pakovanje veliko (100ml) tako da kupujem 1 farbu sa kojom mogu da predjem celu kosu, umesto sto bih kupila 2 drogerijske farbe od po 50 ml.

Izbor boja je veliki i mozete ga pogledati na Alexandar Cosmetics.

Macadamia Healing Oil (ukoliko niste procitale prethodni post klik,klik) je vec dobro poznato, ali nije na odmet da kazem da sam ovim proizvodom prezadovoljna. pakovanje od 125 ml je potroseno- mozda brzo, ali ne kajem se. Svaki put kada sam ga stavila kosa je bila meka i mirisna, nezna, i glatka. Ocigledno je da ovo ulje odlicno hrani kosu, pa i ako je vlaga kosa mi ne raguje burno. Posto je pored hranljivih svojstava, odlicno za zastitu od toplote, stavljam ga uvek pre feniranja- prvo rascesljam mokru kosu Macadamia cesljem sa uljem (i njega mozete videti u gore navedenom postu), a onda stavim jos malo ulja na celu kosu.

Nije cudo sto sam ga potrosila jer sam ga stavljala i u farbu, i posle pranja, i svaki put kada ga vidim :) jer obozavam njegov miris, a i znam da ce mi kosa biti zahvalna, pa se necemo svadjati.


Maska za kosu (klik) - Macadamia maska je najbolja maska za kosu koju sam probala! Ostavim je na kosi nekoliko minuta posle pranja, i ne moram da grejem kosu fenom, vec na prvi dodir kosa je svilena i meka, lako se rascesljava, ne moze se porediti ni sa kojom drugom maskom!


Ovu kolekciju preporucujem svima, i ako imate jos nekih pitanja ili komentara volela bih da ih cujem!

Veliki pozdrav, budite veseli- sutra je petak :)

Коментари

  1. stalno pravim spiskove sa macadamia proizvodima i onda kad vidim cene dodje mi da placem od muke, mada mislim da se isplate na duze... probala sam ulje i masku i oba su savrsena,a no tangle cetka je san snova, kupila sam je tetki, drugarici, sestri... sve sam navukla na nju :D
    inace, divna ti je kosa :)

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala Anibani:) inace stvarno se isplate, zaista traju... puno pozdrava!

    ОдговориИзбриши
  3. Koliko košta maska za kosu? Da li se ispira?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, koristi se posle pranja, na njoj pise da je dovoljno 7 minuta, naravno mozes ostaviti i duze, posle isperes. Cena je oko 2000, a probno pakovanje je nesto oko 300.

      Ako imas jos pitanja, tu sam!

      Избриши
  4. Masku za kosu jos da probam i sampon i zavrsila sam sa Macadamia kupovinama :D Nagovorila si me svojim postovima :D

    ОдговориИзбриши
  5. :) O bas mi je drago, sigurno ces biti zadovoljna :)

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови