Garnier 5 sec blur

Drage moje,

pre par meseci kod nas je dosao prajmer "5 Seconds blur" od Garnier-a, svi smo ga kupili, a oni koji nisu mogli su da procitaju bezbroj recenzija i iskustava sa ovim proizvodom. Na red je dosla i moja recenzija!


Kada sam ga kupila odusevila sam se efektom koji je na licu mesta izglacao prosirene pore, jako mi je licio na Porefessional od Benefit-a, pa sam ga odmah kupila i cim sam stigla kuci, testirala sam ga jos jednom.

Pri prvom koriscenju vidi se znacajna razlika, pogotovu ako do sada niste koristili ovakve proizvode.
Oni sa masnijom kozom i prosirenim porama, primetice da su pore u potpunosti izravnate, a lice dobija mat izgled. Isto vazi i za fine bore.

Nakon drugog dana pocela je da me pecka i svrbi koza- ona mesta na koja sam nanosila prajmer, tako da sam povecala dozu dnevne kreme. Svrab ipak pripisujem ovom prajmeru, jer iako moja koza moze biti suva, bez njega me nije pekla niti svrbela. U svakom slucaju, to nije veliki problem, kada je koza dobro nahranjena necete imati ovih poteskoca.

Od tada sam ga koristila skoro svakodnevno. Svaki put kada bih ga stavila bila sam zadovoljna trenutnim efektom. Ono sto sam tada primetila je da 1-2h nakon nanosenja ucinak pocinje da bledi.

Mesta gde sam nanosila prajmer pocinju da se sijaju vise nego sto se moja koza inace masti.

Probala sam sa manje dnevne kreme... ali situacija se i dalje ponavljala.

Od tada sam prestala da ga koristim- ne zato sto je stetan, ili los, vec zato sto vise ne vidim poentu nanosenja ovog proizvoda jer, kako sam vec objasnila, nakon sat-dva koza se vise sijala i dovodila pore do izazaja vise nego bez ovog prajmera.

Ovaj proizvod ce Vam mozda odgovarati, ima dosta recenzija nasih blogerki koje su njime bile zadovoljne, ali nazalost ja nisam jedna od njih, i svakako ga necu ponovo kupiti.

U vecini lilly parfimerija postoji tester, savetujem da probate i pogledate efekat nakon par sati.

Do sledeceg posta, zelim Vam prijatan ostatak nedelje!




Коментари

  1. Imam ova dva eosica,i zadovoljna sam!! :) Kod ovog garniera mi se ne svidja taj toliki silikon u samom proizvodu,pa sam ga i zaobisla..

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови