Artdeco eye brow powder / Artdeco senka za obrve

Popularan trend u zadnjih godinu dana su pune obrve. Artdeco je napravio senke za obrve u 3 nijanse.

Ove nijanse su naravno napravljene kako bi odgovarale svima- svetlijoj i tamnijoj kosi, i tenu. Moja nijansa je 3, dakle najtamnija, ali opet probala sam i na plavusama ovu nijansu i izgleda prirodno i lepo.

Pakovanje je od 0.8 grama, kao i sve Artdeco senke. Potpuno je mat, vrlo postojana i laka za nanosenje.

Sto se popunjavanja obrva tice, neko samo popuni praznine koje ima, neko ih potpuno prati i podeblja ili definise, a ja volim da dodam malo boje mojim obrvama, i da mozda iz zabave i radoznalosti probam neki drugi oblik obrva. Cetkica za popunjavanje obrva treba da bude kosa.

ARTDECO Eye Brow Powder je tacan naziv ovog proizvoda, i zaista daje obrvama prirodan izgled.

Posto bi obrve trebalo da budu natamnije na pocetku, a svetlije ka kraju, mozete dodati neku tamniju mat senku na pocetak, po zelji. Sa ovom senkom za obrve iako niste puno vesti ubrzo cete se nauciti, lagana je i mekana, odlicno se nanosi, ne razmazuje se, savrsena je!

Evo nekoliko slika kako izgleda boja ove senke, i na slikama je vise oblika, jer sam htela da isprobam vise oblika, zabave radi, a i odlicna je prilika da pokazem ono sto sam rekla- da mozete minimalno izmeniti obrve i ostaviti ih u prakticno prirodnom obliku, ili biti malo ekstremniji, ili malo vise po sopstevnoj zelji :)








Sta vi koristite za popunjavanje obrva, i da li vam se uopste ovaj trend svidja?

Do sledeceg citanja!
Sve najbolje!

Коментари

  1. Imas prelepe obrve a i oci :) Ja koristim olovku za oci i popunjavam ih skroz

    ОдговориИзбриши
  2. Ja imam dvije nijanse ovog sjenila za obrve i savršeno je makar ga ne koristim samostalno već prethodno napravim par linija Shiseido olovkom i onda zapunim sjenilom i bezbojnim fiksatorom počešljam.

    ОдговориИзбриши
  3. Ja koristim essence set za obrve, najsvetliju nijansu, to je do sada nešto najbolje što sam probala za jako svetao ten i da ide uz riđu kosu :) Ponekad mi posluži i jedna avonova najsvetlija braon senka...

    ОдговориИзбриши
  4. @Angelsmiledoll hvala puno draga! :)

    Devojke,vidim da ste prihvatile ovaj trend :) Da, zaboravih da napisem to za bezbojne maskare, i one u prirodnim bojama koje mogu da se koriste kao fiksatori... Ja licno samo senkicu, i fijuuuuuuu :)

    Puno poljubaca za vas!

    ОдговориИзбриши
  5. Koristim rimmel-ovu olovku dugo, a ovo moram da uzmem. Koja je cena?
    :*

    ОдговориИзбриши
  6. Draga,pProslo je neko vreme od kad sam kupila, tako da znam okvirno da je bila oko 400-450 :-*

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови