Najkoriscenije i iskustva

Vec neko vreme uzivam u Niveinim mazalicama za telo i lice, i zelela sam da to podelim sa vama.
Kao sto sam i ranije pisala, odusevljena sam NiveaQ10 kremom za mesovitu kozu. njena lagana teksura, prijatan miris, brzina apsorbovanja, i hranljiva svojstva odlicna su za moju mesovitu kozu, a pored toga usporava pojavu bora, i stiti od UV zraka. Vise o njoj mozete procitati ovde.


Za telo koristim Nivea mleko za suvu kozu sa bademovim uljem. Intenzivno neguje i stiti kozu, i trenutno opusta suvu kozu, i oslobadja neprijatnog osecaja suvoce.
Koristim ga posle tusiranja, i koza mi je vidno meksa i neznija.
Potrebno je malo vremena da bi se upilo, jer je vrlo gusto, ali vredi cekanja!
Ima prijatan i nezan miris, i prava je poslastica za sve koji imaju suvu kozu, ili neke delove koze koji su skloni susenju, perutanju i slicno.

Anticelulit gel krema, takodje Niveina je za mene vrlo prijatno otkrice, jer je do sada nisam koristila.
Jako mi se dopada osecaj na kozi koji ostaje za njom. Prijatan, svez i lagan, a mirise i more alge, a ima divnu plavu boju!
U sebi sadrzi Q10 i Lcarnitine, tako da zateze, ucvrscuje kozu, i dovoljno je samo lepo namazati, tj nije neophodna masaza. Licno volim da pruzim sebi i masazu uz nanosenje ovog gela i tako dobijem potpuni ugodjaj...
Savrsena je i za leto, jer njena lagana struktura nece ciniti kozu lepljivom niti masnom.

Moje iskustvo sa Macadamia proizvodima sam vec delila, ali moram da pomenem da masku jos uvek koristim i da mi je kosa posle nje lagana, meksa, i laksa za oblikovanje, ne mrsi se i divno mirise!
Vise o ovim proizvodima procitajte u mom postu ovde.

I za kraj nesto sto sam skoro kupila Flormar lak iz supermat kolekcije, tamno crvenebordo boje koji se savrseno slagao sa jednom kombinacijom koju sam nosila, odusevila sam se bojom na prvi pogled. Ucinila mi se neverovatno topla, i neobicna za jednu tako klasicnu boju.



 Za to za sta mi je trebalo, posluzio je svrsi, ali sam lak se dosta dugo susi,pa cak i kada se osusi, u njemu vrlo lako ostaju tragovi, mali udarac, dodir neceg ostrog, ili bilo sta slicno-sve se vidi!

To su moja skorasnja iskustva sa nekim proizvodima, da li ste koristili nesto od ovoga, kakva su vasa iskustva?

Pozdrav do sledeceg citanja!

Коментари

  1. Super post...To plavo Nivea mleko je prelepo,ali sam se prezasitila mirisom :/
    Macadamia mi obecava :D

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман4. јун 2013. 10:46

    Moram i ja dodam svoj komentar jer takodje imam losa iskustva sa Flormar lakovima. Prvo sam kupila srebrni lak i trajao je citavih 7 dana bez ljustenja... Zatim odem i kupim jos 3... Zali Boze utrosenog vremena i para. Pink roze je kao voda, tesko se susi i razmazuje a okrza se za 2 dana.. o crno teget boji visokog sjaja da i ne govorim. Jednom recju DJUBRE! Smrdi na pvc razredjivac, susi i unistava nokte. Nikad vise nista od Flormara necu kupiti.

    ОдговориИзбриши
  3. Great post! Followed your blog! Hope you have a look at mine too, you can win a voucher of $30 of Chicnova!!
    http://www.curlsandbags.com

    ОдговориИзбриши
  4. I love Nivea! Great post thanks for sharing ♡

    Ps: May I invite you to my giveaway?

    Win a $80 Sheinside gift card on my blog:

    www.freshminhtea.com

    ОдговориИзбриши
  5. I love the MACADAMIA oil! My hair feel so much smoother and softer that before! :) xx

    P.s I invite you to my giveaway! :)

    Click here to win $100 voucher to Chicwish.com

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови